De ce Blogger si nu Wordpress ?


La prima vedere:

Blogger: Pentru simplul fapt ca Blogger.com ofera gratuit full control asupra blogului si nu cere bani pentru anumite plugin-uri .E o platforma foarte avansata cu optiuni foarte diverse.

Wordpress: O platforma simpla pentru incepatori cu un control pannel stupid si in care toate plugin-urile costa bani/an.

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    ai dreptate dar are si optiuni mai multe..
    si nu prea ai nevoie de atate plugin-uri
    (cel putin nu eu) :D!

  2. Unknown says:

    Da in mare ai cam tot ce iti trebuie aici.pe blogger

  3. alinuta says:

    mie wordpress mi se pare mai complex decat blogger ... doar ca vorba ta, cere bani pe oric si nu ai control asupra multor lucruri.

    app, promitator blog, am sa mai revin si am sa te adaug si in lista mea de link-uri. unde preferi? utile sau blogroll? :P

  4. Adauga-ma unde vrei tu ...Eu deocamdata postez Utile apoi incep sa postez si pareri personale .

    Vreau ca google sa indexeze micile tutoriale pe care le fac.Nu povestile mele. :)

Leave a Reply