Cum decodezi telefoanele simplu si rapid online ? 


     Pasul 1 : Mergi la : http://www.decodare.info
     Pasul 2: Apasa pe butonul Comanda din bara de navigare (http://www.decodare.info/comanda.htm)
     Pasul 3 : Complectezi cererea din partea de jos a paginii 

Cererea va fi inregistrata la data ora, de la IP-ul: ip tau

Cerere DECODARE

In vederea decodarii va rog sa completati acest formular cat mai complet si corect cu datele cerute.
Pasul 4: Trimiti cererea 
Pasul 5: Platesti omului serviciul 

Pasul 6 astepti depinde de modelul telefonului si reteaua pe care este blocat astepti timpul alocat decodarii (E de incredere eu am decodat la dansul)

Datele de contact ale domnului Dan sunt  : 
Principalele solutii de comunicare sunt:
  • email-ul (folosind formularul de contact din aceasta pagina)
  • Yahoo Messenger (ID: decodare.info)
  • Skype (ID: decodare.info)
  • Viber / WhatsApp (tel: +447507710097)
Pentru apelurile telefonice, ordinea in care ar trebui sa incercati este:
  • 1. mobil T-Mobile: +447507710097
  • 2. fix 0373745589 (RDS Bucuresti)
  • 3. mobil Cosmote(Telekom): 0765621508
  • 4. mobil Vodafone: 0720139790



PS: Eu tocmai mi-am deblocat iphoneul cumparat de la amanet , in 3 saptamani.

Leave a Reply